czwartek, 3 października 2013

July-szkoła,lekcje,masakra!!!!

Cześć,
więc taaak, jak wiecie jest szkoła czyli naaaajgorszy czas w życiu. Tony prac domowych, materiałów i nauki. Najbardziej nie lubię kartkówek i sprawdzianów, bo do nich trzeba się uczyć!!!
Dziś kompletnie nie chciało mi się odrabiać pracy, lecz musiałam....Zwłaszcza że jutro mam religię, ksiądz zadał do nauki tajemnice różańca!!!!!! Po co to komu?? Teraz może trochę pytań, bo dawno nie było, oczywiście o dzisiejszym temacie czyli szkole:
1.Ulu przedmiot:muzyka
2.Nie lubiany przedmiot:matma!!!!
3.Jaka jest twoja średnia:w tamtym roku szkolnym miałam 5.0(nie ucze się super)
4.Jaka była twoja ostatnia ocena: 4 z testu z przyrody, ale jutro pani oddaje kartkówki z matmy :(
5.Jaki masz plecak:czrno-biały

To tyle jeśli chcesz mi zadać jakieś pytanie pisz w komentarzu na pewno odpowiem ;)
Muszę kończyć napiszę jutro jak mi poszło z matmy :) PAAAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz