czwartek, 31 października 2013

July-kiedyś....

Cześć,
pewnie się zastanawiacie czemu taki dziwny nagłówek, nooo ale post będzie o święcie zmarłych no bo wiecie chodzisz na cmentarz,by nooo,wiecie co się robi!!!!!!!!!!!!!!!!


Ale taak co u mnie??? Jakoś leci......


Lektura!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie nawidze lektur!!!!!!! Książki owszem lubie i mam właśnie suuuuuperowe wypożyczone,ale mój pech to lektura która mnie zanudza!!!!!

Dziś Halloween!!!!! U nas ściągamy halloweenowe tapety na telefon!!!! Lubie to ponieważ codziennie zmieniamy i wymieniamy się pomysłami na nowe tapety moja poprzednia:
-wejdź na sklep play(tylko na androida)
-wpisz tapety halloweenowe
-nazwy tapet które ja mam:
halloween żywa tapeta FREE i kotek na halloween(miałam jeszcze jedną,ale ją odinstalowałam) są za darmo :)

No to tyle i pamiętajcie......Trick or trick!!!!! XD
No dobra to papatki!!!! :)

Sorry,że taki dziwny wpis,ale nie wiedziałam co wpisać a dawno nie było posta......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz