środa, 16 października 2013

July-chłopcy...

Cześć,
dziś przekonałam się że chłopce są bardziej chamscy niż myślałam (oczywiście z mojej klasy). Znam miłych chłopców którzy są zabawni, mili itd. Jednak niektórzy są chamskimi donosicielami. U mnie jest ich wiele, dziś podpadło mi 4.....Umyj się, ona rysuje, ona pije na lekcji(nie piłam) niech ona dostanie uwagę, niech pani je rozsadzi, jesteś za....duża!!( nie jestem, jestem wzrostu idealnym na mój wiek) one gadają..... I  TO MNIE DOPROWADZA DO SZAŁU!!!!!!!! Ach, szkoda gadać o takich typach....W końcu nie wytrzymałam i powiedziałam : Odwróć się karle!!!!! Wiem nie suuperowy tekst, ale na niego zadziałało :) Jeszcze dwóch baranów siadło mi na ławce pod peretekstem : 1 powiedział- to moja ławka, a 2 nakruszył na miejsce Kingi....
Nie chce stawiać chłopców w złym świetle są sympatyczni i śmieszni chłopcy ;)
Znam takich tylko kilku.....no cóż.....

To tyle, mam nadzieje że wam się podobało, Papatki

PS. Nie wszyscy chłopcy tacy są, ja po prostu nie mam szczęścia do poznawania fajnych chłopców, z dziewczynami jakoś łatwiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz