środa, 9 października 2013

July-paczka znów w komplecie

Cześć,
Więc jak wiecie byłam wczoraj chora, dziś już poszłam do szkoły, ale baz BFF....Jak wiecie moją NPNZ jest Kinia, ona też była chora i jest!!!! A ja nie potrafię przeżyć w szkole bez niej, ale okazało się że nie!!!!! Dziś gdy weszłam do naszej szkoły, myślałam że zaraz zemdleje, bo zawsze witałyśmy się przy szafkach, a dziś jej nie było....Jednak dziewczyny z mojej klasy(te z którymi się pokłóciłyśmy) wzięły mnie pod swój dach. Zaprosiły mnie do rozmowy, więc nasza paczka znów w komplecie!!!!! Cieszę się :) Ja, Kinia, Ala + Kasia, Julia, Basia znowu razem. Zawsze się razem trzymałyśmy, znaczy nie jak przyjaciółki tylko jak koleżanki. Ja i Kinga jesteśmy nie rozłączne, ale nauczyłam się że nie warto się kłócić i rywalizować, trzeba żyć w zgodzie :)

Kinia wracaj do zdrowia :) Pozdrawiam, Papatki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz