środa, 25 września 2013

July-o przyjaźni

Cześć,
Wczoraj w szkole była wielka awantura, która zaszkodziła całej naszej paczce.
Nie będę wam opowiadać całej historii, bo jest dość prywatna, ale w wielkim skrócie powiem że pokłóciłyśmy się i to nie byle jak!!! Chociaż my(ja, moja BFF i Ala) nie odzywamy się do nich, dziewczyny traktują to jakby nigdy nic, chciałabym się z nimi pogodzić i żyć tak jak dawniej w ZGODZIE, ale nie mogę im tak po prostu wybaczyć, wystarczyłoby gdyby każda z nich powiedziała przepraszam......

Ale wracając do bloga!!! Dodałam kilka gadżetów na bloga, mam nadzieję że wam się spodobają!!!

Może kilka pytanek na temat...PRZYJAŹNI!!!!
1.Twoja BFF: Kinga
2.Ile lat się znacie: 4
3.Były kiedyś jakieś problemy: TAAA, ale tylko o głupoty
4.Ile ma lat: Jesteśmy rówieśniczkami
5.Lubisz ją: Jesteśmy nierozłączne i jeździmy razem na wakacje 3 lata z rzędu

To tyle mam nadzieje że uda mi się jutro napisać dobra to tyle, PAPATKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz