poniedziałek, 23 września 2013

July-o mnie

Siema!!!!
Mam na imię Julia, ale mówcie mi July. Na tym blogu będę pisać różne TAGi i opisywać moje życie,a uwierzcie jest ciekawe!!!! Na początek może kilka pytań:

1.Jak masz na imię- Julia
2.Twój ulu kolor- fiolet, niebieski i czarny
3.Masz zwierzę-mam świnke morską Fibi
4.Twoje ulu zwierzę-pies, kot, świnka morska i koń
5.Jaki masz telefon- LG l 5
6.Twój ulu zespół, piosenkarz i piosenkarka- Ross Lynch(uwielbiam go) Demi Lovato i Linkin Park
7.Zbierasz coś-LPS, schleich i gazetki np. FunClub i W siodle
8.Twoja ulu gra-Simsy, Mineacraft i Jack Frost
9.Masz jeszcze innego bloga-mam 4,ale z koleżanką
10.Jak chciałabyś mieć na imię-Liwia


To tyle na dziś mam nadzieje że podobał wam się wpis, jutro kolejny, bo mam już wiele tematów... : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz