poniedziałek, 30 września 2013

July-jesień nadchodzi!!!!!

Cześć,
chciałam was baaardzo przeprosić że nie było nowego wpisu, ale byłam chora....
Dziś już nadchodzi jesień, drzewa pokolorowane na czerwony, żółty i brązowy,
grzyby zaczynają rosnąć...mój wujek już kilka upolował i nam podarował ;)
Oto przepiękny krajobraz w jesiennym parku(nie moim).
Ale!!!!!!! Jesień to nie tylko piękne liście i dorodne grzyby, jest to czas na.....Kasztany!!!!!!
Ja wraz z Kinią znalazłyśmy kilka u niej, koło lasu, ja znalazłam kilka po drodze ze szkoły, kasztan spadł centralnie przede mną!!!!!! Od teraz szybko przechodzę obok tego miejsca.....Postaram się wrzucić jakieś jesienne zdjęcia z mojej okolicy :)
Jesień to również czas na HALLOWEN!!!! Niestety nie mogę dać fotki, bo wychodzą same napisy :(
Dobra to tyle postaram się jutro coś napisać to PAPATKI :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz